Sunday 16 December 2007

ΕΝ ΛΕΥΚΩ

Η θετική επιρροή της μουσικής στα νεογέννητα έχει μελετηθεί και έχει αποδείχτεί πως είναι ευεργετική. Έντονοι ρυθμοί τις ώρες του παιχνιδιού και απαλοί τις στιγμές πριν από τον ύπνο, συνιστώνται ώς ιδανικοί από τους ειδικούς. Κλασσική, λάτιν, RnB ή ελληνικά ελαφρολαικά, δεν έχει και τόση σημασία. Οδηγός για τους γονείς, ως προς το είδος της μουσικής που προσφέρουν στο παιδί τους πρέπει να είναι οι προσωπικές τους προτιμήσεις. Ώστε οι ώρες που έπενδύουν μουσικά την ζωή στο σπίτι, να αποτελούν και το ιδιαίτερο, οικογενειακό soundtrack. Οι όμορφες μελωδίες, ωστόσο είναι προτιμώτερες. Καλλιεργούν στο μωρό την αίσθηση του ρυθμού, της μελωδίας, της μουσικής. Δεν υπόσχονται πως θα γίνει ο επόμενος Τσαικόφσκι, αλλά πως αποκτά το λεγόμενο "μουσικό αυτί". To δικό μου μάλλον θα jazzέψει... (Προσωπικά λατρεύω το waltz της Αμελί, από την ομώνυμη ταινία, το οποίο παίζει αυτή την στιγμή σε εκτέλεση από πιάνο). Άλλες έρευνες υποστηρίζουν πως αν ένα βρέφος ακούει καθημερινά περίπου 2.000 λέξεις, αναπτύσσει καλύτερα τα γλωσσικά εκφραστικά μέσα του. Γίνετε περισσότερο έξυπνο. Μπορεί όμως κανείς να μιλάει ή βάζει μουσική σε ένα μωράκι όλη μέρα; Πόση ώρα μπορείς να μονολογείς; Η καλύτερη λύση, προτιμώτερη από την πολύβοη τηλεόραση, είναι το ραδιόφωνο. Μουσική, βελούδινες φωνές, μελοποιημένες ξένες γλώσσες... Η δική μου επιλογή, ο ραδιοφωνικός σταθμός που τα προσφέρει όλα αυτά, είναι σταθερά ο ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7. Θέλω να ευχαριστήσω τους παραγωγούς του σταθμού, γυναίκες και άνδρες που επενδύουν μουσικά και χρωματίζουν λεκτικά την κάθε μέρα μας. Την δική μου και του μωρού μας. Τους εφιστώ επίσης την προσοχή, γιατί το φορτίο τους είναι έτσι ακόμα πιο βαρύ. Ανέλαβαν και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας! 10.00 - 12.00 π.μ καθημερινά Κωσταντίνος Τζούμας. Η ευφυία της συναισθηματικής ειρωνείας! Για ολόκληρο το πρόγραμμα και τα πρόσωπα του σταθμού εισχωρήστε στην "καλή πλευρά του ραδιοφώνου" από την διεύθυνση www.877.gr και Φορέστε τη καλή σας διάθεση...

18 comments:

If...ιγένεια said...

Την ίδια άποψη είχε και η μαμά μου και με είχε πήξει στην όπερα.. ;p

Αλητισσα said...

Εμενα μου φαινεται οτι ο μπεμπης σας εχει οτι χρειαζεται..
ΜΜΜ!!ωραια που θα μυριζει το ατιμο..

marianaonice said...

Να σου ζήσει το νεογέννητο.
Σίγουρα η μουσική γαληνεύει και εξημερώνει και τα θηρία και επομένως δεν είναι δυνατόν να μην επιδρά ευεργετικά στα μικρά μας...
Σύμπτωση ο 87,7 είναι ο σταθμός που ακούω συχνά και με συντροφεύει όταν εργάζομαι, σκυμμένη στο γραφείο μου.
Χάρηκα που πέρασα από τη γειτονιά σου.

d3lta said...

τις καλλίτερες ευχές μου γιά το νέο μέλος της οικογενείας σου!!!

περιττό να σου πω τι άκουγε ο δικός μου (έξι σήμερα)...καλός ο εν λευκώ, δεν λέω, αλλά ως μάλλον (κομματάκι) παλιότερος προτιμούσα τον JAZZ FM στους 102.4 του μακαρίτη Κώστα Γιαννουλόπουλου ο οποίος αρχικά εξέπεμπε από τις 10 το βράδυ, στην συνέχεια επί 24ώρου βάσεως (όλα αυτά πρίν υποκύψει και γίνει GNΙΤRO)...έκανε σχολή αυτός ο σταθμός - άλλες, πιό αθώες εποχές.

Spitogata said...

Delta, κάπου το είχα γράψει στο παρελθόν...ο μεγάλος μου γιός (σήμερα 12) μεγάλωσε με jazz fm. Μακράν ότι καλύτερο έχει περάσει από το ελληνικό ραδιόφωνο. Είχα σχεδόν πέσει σε κατάθλιψη όταν έκλεισε.
Βεβαίως ο μεγάλος μου γιος έχει πλέον αναπτύξει μια απέχθεια για την αγαπημένη μας jazz,μάλλον από το πολύ το κύριε ελέησον, γεγονός όμως που δεν με πτοεί. Που θα πάει, μεγαλώνοντας θα jazzέψει και αυτός!

Τα σέβη μου...

Spitogata said...

Mriana on ice, χάρηκα επίσης που πέρασες από το σπίτι μου. Σε έχω εκτιμήσει μέσα από σχόλια σου σε άλλα ιστολόγια.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ούτε η επιλογή σταθμού.

Πάντως η μουσική σε μένα κάνει θαύματα. Άλλοτε ξημερώνει το θηρίο μέσα μου και άλλοτε το ξεσηκώνει.

----------------------------------

Αλητάκι μου, ακόμα μυρίζει αγνότητα. Μεγαλώνοντας αρχίζουν και μυρίζουν τα πόδια τους...
χε,χε.

Φιλάκια

-----------------------------------

Και ποια η σχέση σου με την όπερα σήμερα Ιφιγένεια?

Ξύπνησε πάλι...αποχωρώ...με καλεί το καθήκον!

Takiz said...

Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν γονείς που σκέφτονται την διαπαιδαγώγηση του παιδιού τους από τόσο μικρή ηλικία. Είμαι σίγουρος ότι ο μικρός σου θα πάρει όλα αυτά που χρειάζονται για να γίνει καταπληκτικός, όπως και οι γονείς του.

Καλό σου βράδυ

Anonymous said...

Spitogata πόση τρυφερή ευθύνη για το βλαστάρι που μεγαλώνει μαζί σας. Χαίρομαι να διαβάζω τα κείμενά σου ως οδηγίες προς ναυτιλλομένους :)

Anonymous said...

Πολλά φιλάκια γεμάτα γλυκιές μελωδίες στο μωρούλι σου

Καλές γιορτές και υγεία εύχομαι για το 2008

Σου στέλνω την αγάπη μου.

Spitogata said...

Τάκη, ο καλός λόγος είναι πάντα ευπρόσδεκτος. Μακάρι να πάρει τα προτερήματά μας και να πετάξει στα σκουπίδια όλα μας τα ελατώματα.

Καλή μέρα

-----------------------------------

Spitogata said...

Dora, σε ευχαριστώ, πολύ - πολύ.
Όταν πέσει κανείς στα βαθειά κολυμπάει θέλει δεν θέλει. Όταν το αποφασίσεις με το καλό, θα γίνεις η καλύτερη και πιο δοτική μανούλα του κόσμου.

Φιλάκια

-----------------------------------

Τρελόφ, να είσαι καλά, εσύ, ο πιτσιρίκος και η οικογένεια σου.
Το 2008, να είναι η χρονιά που θα εκπληρώσει τα περισσότερα όνειρά σας.

Την αγάπη μου!

marianaonice said...

Μουσική!! Η συμπαντική γλώσσα!! Μ΄ αυτήν επικοινωνούμε όλα τα πλάσματα της φύσης μεταξύ μας!
Μ΄ αυτήν επικοινωνούν μεταξύ τους οι μακρινοί πλανήτες και τ΄ αστέρια, αφού είναι γνωστό ότι κολυμπούν στην αρμονία!!
Να είσαι καλά. Και εγώ σ΄ εκτίμησα τώρα που σε γνώρισα.

anamella said...

Καλησπέρα πέρασα για λίγο και κόλλησα στο μπλοκ σου !!!!!!!!
Πρώτα απ΄όλα να σου ζήσει το κουκλί σου και να μου το φιλίσεις !
Απ΄οτι κατάλαβα αγορομάνα ??????
Εχω και εγώ 2 άγγελους ετών 20 και 22 ,σε καταλαβαίνω γιατί... αυτός οέρωτας !!!!!
Καλά Χριστούγεννα μ΄αγάπη, υγεία πάνω απ΄ολα και ευτυχία στην οικογενειά σας.

Καλό βράδυ μ΄ενα αγγελικό χάδι για το μικρό σου.

Spitogata said...

Marianna on ice,
η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
Σε φιλώ.

----------------------------------
Αναμέλα και εσύ έγινες μικρή - μικρή μαμά. Αυτό ο έρωτας είναι παντοτινός!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές.

Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη σε σένα και την οικογένειά σου...

Φιλιά στα παιδιά σου!

Ασκαρδαμυκτί said...

Έχω μια απορία: τώρα που (ξανα)γέννησες, δίνεις καθόλου σημασία στον άντρα σου;

Spitogata said...

Σωστή η απορία σου Ασκάρ...

Οι γυναίκες κατά την εγκυμοσύνη και μετά την γέννα είναι ένα εργοστάσιο ορμονών. Σε άλλες η ερωτική διάθεση σβήνει, σε άλλες φουντώνει.

Το πως είμαι εγώ, το αφήνω στην διακριτική σου φαντασία!

Ο αντρας μου πάντως δεν έχει παράπονο...ούτε και εγώ!

Spitogata said...

Αναζήτηση δότων Αιμοπεταλίων για 6χρονο αγοράκι με οξεία Λευχαιμία
ANΑΖΗΤΗΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΒ+

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ 6 ΕΤΩΝ
ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.

ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ
ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ).

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό)

(2310 993506 & 2310 993944)

Αναδημοσιεύστε το όσοι μπορείτε

marianaonice said...

Πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και
ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Είδα τη δημοσίευση σου.
Θα την προωθήσω και εγώ καλή μου.
Εύχομαι να βρεθεί γρήγορα ο δότης.
Θα πήγαινα αύριο κιόλας να δοκιμάσω, αλλά έχω το στίγμα της μεσογειακής αναιμίας και δεν μου επιτρέπεται να είμαι δότρια.