Sunday 3 May 2009

Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΠΑΛΙΟΣ...ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!

Ο τελικός κυπέλλου Ελλάδος 2009, μεταξύ Ολυμπιακού και ΑΕΚ, εξελίχτηκε στον καλύτερο αγώνα ποδοσφαίρου που έχω παρακολουθήσει ποτέ. Το τελικό σκορ 19-18 μιλάει από μόνο του. Είδαμε έναν μοναδικό αγώνα με άπειρες φάσεις, αδιάκοπες ανατροπές, χορταστικά γκολ και πολύ πάθος. Όταν έληγε η κανονική διάρκεια του αγώνα με σκορ 3-3, ευχήθηκα να έχει ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια. Εκεί που είχαν φτάσει τα πράγματα αναπτερώθηκαν μέσα μου ελπίδες πως μπορεί να παρακολουθήσουμε ακόμα και αγώνα τερματοφυλάκων στα πέναλτι. Κατ' εμένα την κορυφαία στιγμή στο ποδόσφαιρο. Η ευχή μου πραγματοποιήθηκε. Η διάρκεια και ο αριθμός των εκτελέσεων από την άσπρη βούλα όμως, ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ο αριθμός 34 αποτελεί ρεκόρ εκτελέσεων στην ιστορία της διοργάνωσης. Στο τέρμα εναλλάσσονταν ο Αντώνης Νικοπολίδης για το Ολυμπιακό και ο Σάχα για την ΑΕΚ. Και οι δύο υπερασπίστηκαν επάξια την εστία, πέφτοντας σωστά, με ακριβές ποδοσφαιρικό ένστικτο, ακόμα και στις φάσεις που δέχτηκαν γκολ. Ήταν ένα ματς που θα πρέπει να διδάσκεται σε σχολή τερματοφυλάκων. Ο αγώνας συνεχίζεται...και ο αγώνας συνεχίζεται... φώναζε ο άντρας μου όταν η κορύφωση είχε ξεπεράσει κάθε όριο. Πλέον σημασία δεν είχε ο νικητής. Η αξία του ηττημένου έδινε κύρος στον νικητή. Πλέον γελάγαμε με την εξέλιξη. Όλοι χαιρόμασταν αγώνα! Άντρες, γυναίκες, παιδιά. Τελικά όλα κρίθηκαν από τον τερματοφύλακα. Ο Αντώνης Νικοπολίδης απέκρουσε ένα κρίσιμο πέναλτι και στην συνέχεια εκτέλεσε με την μαεστρία ενός διδασκάλου το τελευταίο και καθοριστικό πέναλτι. Οφείλω να ομολογήσω πως ο νέος Σάχα είναι πολύ ωραίος, και ΆΕΚ ούσα, έχω άλλον έναν σημαντικότατο λόγο να υποστηρίζω την ομάδα μου. Όμως ο "παλιός " Αντώνης Νικοπολίδης είναι αλλιώς. Άξιζε και πήρε πάνω του την νίκη! photos: in.gr post song: Τζίμης Πανούσης - Κάγκελα παντού.

No comments: